callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Sjukdag 2

Kategori: Allmänt

Hej! Idag var jag också hemma från jobbet. Kände mig bättre under dagen men nu på kvällen är jag åter trött och tung i huvudet. Ska försöka åka och jobba imorgon. Idag fick jag min Glossy Box. Annars har jag bara vilat och ätit thaimat på kvällen. Just det, nu är även hotell för resan vi ska på i slutet av oktober bokat. Det blir London i 4 nätter och jag bokade hotell via hotels.com, hade dessutom 10% rabatt så det blev relativt billigt. Det blev ett lägenhetshotell med ett sovrum. Skönt med lite space. Många av hotellrummen vi tittade på var pyttesmå och det tycker jag inte om. Nu sova. Vi hörs! 
 
Min sista Glossy Box. Har sagt upp abonnemanget, kul grej men man använder inte allt man får 

Kommentarer

  • Annika säger:

    Precis så känner jag också med Glossyboxen. Jag prenumererade förut men sa upp den för jag fick överflöd med smink och sådant som inte användes, trots att döttrarna fick ta det de ville ha. Men nu är jag lite sugen på att börja med det igen. Får se hur jag gör. Hoppas du får en fin helg! Och tack för den fina kommentaren hos mig. Kram Annika

    2015-10-02 | 13:43:32
    Bloggadress: http://www.jeansfashion.se

Kommentera inlägget här: