callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Helt ok helg

Kategori: Allmänt

 
Hej! Jag har haft en skön helg i vänners sällskap. Åkte till GBG i lördags och kom hem idag då jag var kompledig.
Det har hunnits med allt från Liseberg och konsert, fest, träffa vänner, film, månförmörkelse och lite shopping. Det blir ofta väldigt intensivt när jag är i GBG, det är så många människor jag vill träffa och så mycket jag vill göra och den här gången var heller inget undantag. Jag är jättetrött men ändå laddad för jobb, jourer och allt som komma ska.
 
I fredags på Burger house i Karlstad. Nyöppnat hamburgarhak som jag kan rekommnedera, deras vegetariska burgare var faktiskt jättegod
 
 Några drinkar på Frost efteråt
 
 Göteborg lördagkväll på Södravägen och Vino pasta due
 
 Kända och nya bekanta
 
 Glatt gäng
 
 Fina tjejer
 
 Smile
 
 Liseberg
 
 På väg till konsert med Jose Gonzales
 
 Fina Ida
 
 Bra vänner
 
 Skål! Heaven 23, väldigt göteborskt
 
 Beauty
 
 På mitt favvoställe Lounge som för kvällen hade omvandlats till en cirkus, jag har inte sett så många konstiga människor på ett och samma ställe på länge! Skoj!
 
Helgen bjöd på underbart väder, det är ändå slutet av september!
 
Mikael äter glass
 
Glass vid hamnen i mina gamla trakter
 
 En vy som är så typiskt för mitt kära Göteborg
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: