callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Tråk!

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Livet är inte superkul just nu kan jag erkänna. Det har varit mycket jobb på sistone och lite ledighet. Igår jobbade jag 9 timmar på akuten och därmed fick jag bara ledigt idag. Det räcker ju liksom inte. Var iaf en liten sväng på stan och åt sushi i Mitt i city och fikade sen. Jag har tråkigt i Karlstad. Tycker inte staden är särskilt rolig och har inte hittat några roliga vänner och överlag så känns det som att livet går mest ut på att jobba. Men men, det är väl förhoppningsvis en fas (ja alltså en fast som går över när jag flyttar härifrån).
I slutet av månaden ska jag iaf till London i 4 dagar och det ska bli kul.
Nu blir det kanske att se på någon serie och sen sängen för imorgon är jag ensam underläkare på en avdelning som jag tycker är krånglig.
Vi hörs och förhoppningsvis blir mitt nästa inlägg lite gladare.
 
Fika, ett av de enda nöjen man har i fina (el?) staden Karlstad en söndag eftermiddag när allt stänger kl 16.00
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: