callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Jobb, jobb, jobb

Kategori: Allmänt

Halloy!
Jag hade ställt kl på 6.30 idag för att ha lite marginal. Gissa om jag var uppe och stressgjorde mig iordning och var redo att dra till jobbet kl 7! Jag börjar ju inte förrän 8.00. Jag fattade dessutom inte varför jag fick så ont om tid. Så ja, jag har tydligen tappat bort tiden också. Nu fick jag en hel timme extra iofs. Jag hann blogga om min fadäs och så kan jag ju dra till jobbet 30 min tidigare och jobba lite extra. Kul så här tidigt på morgonen? I think not! Ikväll blir det Hamlet på bio. Första gången jag ska se en inspelad teater på bio, det ser jag framemot. Vi hörs!
 
Livet är väldigt mycket det här just nu
 
 Jag önskar jag kunde få mer av det här
 
 El det här

Kommentarer


Kommentera inlägget här: