callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Lite vardagslyx med Glossybox

Kategori: Allmänt

Hej!
I veckan fick jag min första Glossybox. Det är en box man får med utvalda skönhetsprodukter en gång i månaden. Det kostar ca 130 kr/månad och jag har funderat ett tag på att skaffa det som en kul grej. Och lite kul var det ju faktiskt att få första paketet hem. Jag är inte superbra på att själv testa olika produkter, så det är kul att få det hemskickat.
 
Maj månads box innehöll:
 
En ansiktsmask från Powerlite Masq+
En ögonskugga från Glazel Visage
Permanentfärg för ögonbryn från Coloran
Aloe Vera Moisturizing Gel från Etre Belle Cosmetics
Nagellack från Make Up Store
 
Jag tycker att det här var en helt ok box. Ansiktsmasker är ju alltid kul att testa. Fuktgivande gel är ju en bra ide och bara nagellacket från Make Up Store kostar ca 120kr i butik. Jag blev först lite förvånad över det svarta lacket, hade ju förväntat mig något pastelligt till våren. Men sedan märkte jag att det var Crackle lack, och det hade jag faktiskt aldrig testat, så det var skoj.
 
Och vet ni vad? Då jag inte behöver färga mina ögonbryn och redan har flera beigea ögonskuggor så tänkte jag att någon av er läsare kan få dem två produkterna.
Så den första som skriver en kommentar och vill ha dem får dem av mig på posten. Bra vad? Det är dock bra om du bor i Sverige så posten inte blir för dyr!
 
 
Majs Glossybox
 
 Masken på, förlåt, jag var tvungen
 
Crackle black nagellack från Make Up Store, här över ett sand/guldfärgat lack
 
 Och det här kan du bli ägare till! Ögonbrynsfärg och en beige ögonskugga, kostar i butik ca 120 kr tillsammans
 
 Det enda du behöver göra är att bli först att lämna en kommentar om att du vill ha dem!
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Åh, ögonbrynsfärgen är precis vad jag skulle behöva! Så om du vill bli av med den ställer jag gärna upp;) kram Caroline

    Svar: Hej! Jag tänkte faktiskt på dig! Japp den är din! Jag skickar den till dig och skuggan får en annan läsare som var snabb på att svara. :) Kram
    Nasha

    2015-05-29 | 06:51:54
  • Mikaela säger:

    Hej hej!
    Hittade till dig via Make up on my mind, jag tar gärna emot skugga och brynfärg om jag får :)

    Svar: Hej Mikaela! Vad roligt att du hittat hit! Nu var det en läsare som skrev innan dig! Hon var iofs framför allt intresserad av brynfärgen, vill du ha skuggan så kan jag absolut skicka den till dig!Skriv din adress som kommentar här, jag kommer naturligtvis inte att publicera den. Fortsatt läsa bloggen för jag kommer nog göra likadant med nästa månads Glossy box! Kram :)
    Nasha

    2015-05-29 | 10:28:15

Kommentera inlägget här: