callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Fredag utan glam

Kategori: Allmänt

Hej!
Fredagen har nu anlänt. Jag jobbade framtill lunch som brukligt är på kirurgen. Jag åt lunch med resten av kirurgkliniken och lyssnade på läkemedelsföretag som pratade om någon medicin mot tarmcancer. Gick hem efter lunchen, vilade en stund och sen ut på stan. Ok väder och skön promenad. Väl på stan köpte jag 3 paket varav inget är till mig själv, alltså presenter. Det är en skön känsla att precis ha fått lön.
Jag testade sen Poco Loco som säljer texmex mat. Åt en nachostallrik som var god. Bröt lite mitt pointsräknade just idag, dels för att det är fredag och dels för att jag har varit så trött och hungrig sista dagarna. Imorgon kör jag points igen. Planen var att åka till mamma ikväll men lillebror (6 år) skulle tydligen på disco med kort varsel, dagens barn alltså.....
Nu har jag en helt ledig helg framför mig. Tänkte träna imorgon och på söndag ska jag ta en promenad med en kollega. Det är allt jag har planerat.
Är fortfarande på jakt efter ny bostad i Karlstad och har några hyresrätter och även en bostadsrätt i tankarna jus nu, får styra upp i det på måndag.
Nästa helg blir det Stockholm, ska bo på hotell på torsdag och sen vara hos en kompis. Ser framemot det.
Så fredagskvällen tillbringas i soffan surfandes för er som undrar!
Vi hörs!
 
Poco Loco vid Stora torget i Karlstad, helt godkänd mat och extra poäng för att han hade sojafärs för oss vegetarianer. De flyttar till ingången till Mitt i city på samma gata inom kort

Kommentarer


Kommentera inlägget här: