callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Down the memory lane IV

Kategori: Allmänt

 
Och så fler gamla bilder, nu har jag fastnat för detta och ni kommer se bilder här tills de tar slut el jag tröttnar!
 
 
2008, mamma, min morbror och Johan. Av tårtan att döma fyller mamma år, kan det vara 47 hon fyllde här? Jag önskar jag kan vara så snygg och ryntfri vid 47 men tyvärr tror jag att jag ärvde min pappas rynkgener!
 
2008, april och på besök i Karlstad tillsammans med mamsen, här utanför Wermlands operan
 
2008, själva Wermlands Operan, ser framemot att se någon föreställning där
 
 2008, Valborg vid Näckrosdammen i Göteborg, här med Solveig och Linn
 
2008,Chalmerscortégen, något väldigt Göteborgskt, det året var det mycket snack om kvinnan som hade gått barbröstat till badhuset
 
 2008, Älskade vännen och jag, några få år bodde vi samtidigt i Göteborg
 
 2008, Chalmerscortégen på Avenyn
 
 2008, majbrasa i Slottskogen
 
2008, jag och min bästa vän från högstadiet Janna som var påbesök i Göteborg. Vi kallades helan och halvan, hon är 182 cm och jag 162cm. Att ses igen snart hade varit kul! Hon bor nu på Gotland
 
 2008, paintball med kursen på Läkarprogrammet. Här med gänget minus Ellinor och Solveig
 
 2008, Ja du, jag vet inte vad han försöker säga, idag en respektabel läkare i Eksjö
 
 2008, Johan är skjuten i baken, det tyckte vi var kul. Paintball är inget jag vill testa igen, det gjorde ju ont!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: