callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Ledighet, god ost och midsommar

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Idag har jag haft en förträfflig dag. Jobbade, tränade och åt en god sallad på stan efter träningen. Bor ni i Karlstad kan jag rekommendera Poco Loco, ligger bredvid Mitt i city och har burritos, nachos och även sallader. Trevligt ställe med god mat.
Efter det blev det en liten titt in på ostaffären Nilssons ost och plockade upp 3 olika sorters ost, lite frukt och så hem och käkade upp detta och såg på en serie.
Det var min sista arbetsdag för denna veckan. Jag är nu ledig hela 5 dagar. Ska till GBG och sedan vidare till Halmstad för att fira midsommar. Jag och 3 vänner åker iväg och det ska bli himla kul, vi har hyrt en stuga, det blir kul att se hur det ser ut och om Halmstad har något roligt partyliv att bjuda på.
Ha nu en trevlig midsommar och vi hörs!
 
Glad midsommar alla!
 

Kommentarer

  • 5e säger:

    Hur har din ledighet varit? :)

    Svar: Toppen tack! :)
    Nasha

    2015-06-24 | 18:41:58

Kommentera inlägget här: