callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Inte död

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Nu var det väldigt länge sen jag skrev men ni behöver inte oroa er, jag lever. Just nu har jag hamnat i ett intensivt lägenhetsletande. Annars har jag idag just varit och kollat på en lägenhet (fin, central men nära tågstationen med ljud därifrån så det blir inget), varit på en fotoutställning och dessutom Ikea. Aktiv söndag.
Jag har 2 veckor kvar på jobbet innan semestern och ni vet hur motivationsnivån brukar vara dem sista veckorna. Så nu behöver jag ladda och köra så jag orkar dem här sista veckorna.
Lovar lite matigare inlägg och även bilder snart. I know I have been bad!
Keep reading och vi hörs!
 
 
Lägenhetsletande, var ska man bo? Hur mycket kan man betala i hyra osv. Kul men tidskrävande. Hoppas verkligen på att hitta något bra!
 
Lite så här mår man sista veckorna på jobbet innan semestern
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: