callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Nyår

Kategori: Allmänt

Hej!
Jag kom tillbaks från Stockholm idag, flög dit igår för att fira nyår och var där ca 36 timmar. Trots den korta vistelsen blev det ett trevligt besök. Jag och en gammal kompis och hennes tjejkompis var på en persisk restaurang som också hade dans senare på kvällen. Vi gjorde en liten felberäkning och det var mest familjer där och vi kände oss som rena ungdomarna rent åldersmässigt men det var iaf en kul kväll i kompisars sällskap.
Jag har goda förhoppningar för 2015, det är första året för mig som jag kommer jobba på riktigt nu efter examen. Jag ska flytta och det kommer nog ske en hel del förändringar i livet. Jag vill resa mer 2015, både inrikes och utrikes. Jag ska försöka ta lite bättre hand om mig själv, tex träna bort min ryggvärk och överlag har jag en känsla av att det kommer bli ett power år för mig detta.
Nu ska jag lägga mig för imorgon väntar en härlig 15 timmars arbetsdag, jag går min sista jour på Sahlgrenska innan jag slutar. Yippy!
Vi hörs!
 
Who is the boss?
 
Skåååål
 
 Gott nytt 2015!
 
 

Kommentarer

  • Celine säger:

    Så härligt!

    Svar: Tack! :)
    Nasha

    2015-01-03 | 20:08:51
    Bloggadress: http://celinelf.se

Kommentera inlägget här: