callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Good buys

Kategori: Allmänt

Hej!
Nu är det 6 dagar kvar tills jag ska flytta. Jag ska börja packa imorgon och har ingen aning om hur lång tid det kommer att ta. Nu i helgen har jag inlett projektet att träffa alla vänner och säga hejdå. Det kanske var lite ambitiöst att vilja träffa alla för det inser jag att jag inte kommer hinna, men jag får försöka så gott det går.
I lördags var en gammal god vän Lisa här på besök. Och hon hade med sig en mycket speciell person, hennes 4 veckors gamla son Alf. Det var mysigt att ses och vi bytte födelsedagspresenter också. Igår var jag på bio med en kompis som jag inte hade träffat på ett tag, Ali. Vi var på bio och såg Pingvinerna (biljetterna till Taken 3 var slut)! Vi var ute och åt mat efteråt och hamnade mitt i stormovädret som rådde i GBG igår, lite läskigt faktiskt. Ikväll har jag varit på middag hos en gammal kompis och kursare Carro och träffade några andra vänner där också. Alltid lika lyxigt att bli bjuden på middag. Fick se hennes nya lya också som var superfin. En efter en av vännerna skaffar sig vuxenpoäng.
Nu är jag hemma. Måste erkänna att jag är lite stressad, tänker bara på allt jag ska hinna göra denna veckan och blir lite matt. Men men, det kommer kännas bättre när jag väl har börjat med packandet tror jag. Ni får gärna komma med bra flyttips om ni har några!
Vi hörs!
 
 
Lilla Alf
 
 Fina Lisa med sin lilla son
 
 Bio tajm
 
 Jag, Ali och massor med popcorn
 
 Persisk mat
 
Nam nam
 
 På middag hos Carro med Madde och Maria
 
 Söta Carro som har ny lägenhet
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: