callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Sen update Valentine 2015

Kategori: Allmänt

Hej!
Jag har haft så fullt upp så jag har inte hunnit lägga upp bildera från förra helgen och Alla hjärtansdag. Den firades i Göteborg, jag var där lördag-söndag och träffade många vänner och vi hade det mysigt med restaurangbesök och bio med Fifty shades. Ja en perfekt Alla hjärtans kan man säga!
 
Gift to myself on Valentine, örhängen från favvomärket Snö
 
 Jag och min fina vän Mikael
 
 Söta brudar
 
 Skål
 
 Djupt engagerade i ett samtal
 
 Snygga doktorer
 
 Kärlek
 
 Snygga ingenjörer
 
 Tyvärr rätt äcklig vegetarisk rätt på Levantine, de kommer jag inte besöka igen
 
 Helfigur
 
 Puss puss
 
 Desserten var ok
 
 Misslyckad selfie
 
 Äntligen Fifty shades, har läst böckerna och ser gärna filmen igen
 
Snygging på bio
 
 Biomys
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: