callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Aktiv vecka

Kategori: Allmänt

Oj vilken aktiv vecka jag har haft.
Måndag, jobb och sedan var jag i stan och solade/åt mat.
Tisdag, jobb och sedan var jag och plockade ögonbrynen och var dessutom totalt vilse i förorten där jag gjorde det.
Onsdag, jobb och sedan lussekattbak som tog verkligen hela kvällen.
Torsdag, jobb och sedan restaurang och Betnér på Scalateatern
Idag, jobb, köpt mat och hämtat paket från Zalando.
Jag har haft en bra vecka på jobbet där jag gick med en avdelningsläkare som jag verkligen trivdes med. Jag hade rätt bra flow. Jag var på en lungavdelning den här veckan och där upptäcker man ju ofta lungcancrar och det är ju tråkigt men samtidigt är det så livet är, folk blir sjuka.
Betnér igår var väldigt bra, gillar honom och hans humor. Människan verkar dessutom ha sjukt bra värderingar.
Ok kära läsare, ha nu en trevlig helg så hörs vi nästa vecka, och då får ni också se bilder från min Göteborgsvistelse, ska dit imorgon för att fira en kompis födelsedag.
Bye!
 
 
Lussekatter vi bakade i onsdags, 2 hela satser med extra socker i, mumma!
 
Igår på restaurang Blå i Karlstad innan vi var och såg Betnér
 
Fisk och skaldjursgryta på Blå, jättegott bröd och saffranaioli till, men godast var creme bruleen till efterrätt som var så god så jag inte hann ta en bild ens!
 
 

Kommentarer

  • Karin O säger:

    MEN vad gott!:)
    jag är utbildad inom medie och kommunikation och sociala medier (även läst journalistik). Jobbade faktiskt som webbredaktör på just den här bloggportalen under många år!:) Sedan blev det en jobbpaus när vi bodde utomlands och sedan förra hösten jobbar jag med webb-kundsupport på en annan stor svensk sajt. Hoppas att det är ok att jag inte går in på vilket företag det är:)
    Trevlig fredag!

    Svar: Det låter spännande! :)
    Nasha

    2015-12-18 | 11:35:28
    Bloggadress: http://kakansemlanoliven.se/

Kommentera inlägget här: