callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Social day

Kategori: Allmänt

Hej!
Idag var jag ledig. Lyckades faktiskt sova ut vilket var underbart. Kl 15 var jag på utbildning på jobbet, ganska intressant ämne om inflation i psykiatriska diagnoser. Sedan var jag på after work med några kollegor. Det är kul att hitta på saker då mitt sociala liv här i Karlstad verkligen har gått på lågvarv sen jag flyttade hit. Vi var på Bishops först. Sedan gick jag till Bröderna Olssons Elektriska som är en modern och snygg restaurang och mötte ett gäng andra kollegor som hade dragit dit. Ser faktiskt framemot att äta där någon gång. Och nu är jag hemma. Helt ok dag med andra ord.
Vi hörs!
 
 Sallad jag gjorde hemma, var alldeles för omatig och gjorde mig inte alls mätt. Det enda matiga var fetaosten och lite sojafärs
 
Vilket gjorde att jag beställde pasta med skaldjur på Bishops, helt ok men ingen matupplevelse. Det grillade brödet var dock underbart gott!
 
Och så Bröderna Olssons Elektriska, ett ställe jag gärna vill äta på snart!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: