callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Ledighet!

Kategori: Allmänt

Hej!
Äntligen lite ledighet. Det har varit en tuff vecka. Jobbade 12-20 på akuten och gick inte hem förrän 21 el 22 samtliga dagar. Många patienter på akuten och mycket att göra.
Idag åkte jag hem till min mamma. Har ätit lunch ihop och sen var jag på 1 timmes promenad, det är skönt att vara ute i naturen. Hade dessutom inte träffat Sebastian min halvbror på länge, så det var kul. Imorgon ska jag fixa i min stackars lägenhet, har verkligen inte hunnit diska el städa på hela veckan.
Att vara ledig måste vara den största lyxen i livet. Jag har ganska många småledigheter framför mig. Första majhelgen, midsommar då jag är ledig hela 5 dagar och även nationaldagen. Det gäller nu att planera så man kan göra roliga saker. Just nu planerar jag midsommar, vi får se om man får tag på en mysig stuga att åka till med några vänner.
Vad har ni för planer?
Vi hörs!
 
Har ni börjat planera för midsommar än?
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Inget planerat :) var bor din mamma? Kommer du hem ikväll?

    Svar: Är det här grannen el? :)
    Nasha

    2015-04-26 | 18:02:55
  • Anonym säger:

    Jepp!

    Svar: Säg till om du vill hitta på nåt nån dag, fika el varför inte ett glas vin ute någonstans. ;)
    Nasha

    2015-04-27 | 09:50:25
  • Anonym säger:

    Det hade jag jättegärna gjort om inte min flickvän var så svartsjuk ;)

    Svar: Ojdå, svartsjuka flickvänner är ju inte att leka med! :P
    Nasha

    2015-04-27 | 23:59:53
  • Anonym säger:

    Kom ner o ta ett glas när du vill!

    Svar: Ursäkta?
    Nasha

    2015-11-13 | 03:19:49

Kommentera inlägget här: