callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Down the memory lane V

Kategori: Allmänt

 
Hej på er!
Idag känns det som att ha blivit överkörd av ett tåg. Jag är så trött. Påsken kunde inte komma mer lägligt. Jag jobbar imorgon men efter jobbet tar jag tåget till Stockholm och ska nanna på hotell. Kommer bli nice.
Vi får se om en lite walk down the memory lane kan få upp livsandarna då!
 
2008, i september gjorde en ny person entré i våra liv, jag fick en lillebror. Han var 7 veckor för tidig och vårdades på Neo 1 vecka. Här lindad i den första presenten han fick av mig, en grodfilt. Idag är han 6 år gammal, busig och går i förskoleklass.
 
2008 , Jag hade glömt hur mysigt det var när han var bebis
 
2008, Gör han en drottningvinkning här? Sötis!
 
2008, Pluggade med Linn en helg på medicinareberget, ämnet var fysiologi
 
2008, Vår grupp i kursen tidig yrkeskontakt, vår handledare var underbar
 
2008, Jul, sebastian är 3 månader
 
2008, lilla Sebbe
 
 2008, julbebis
 
2008, Julfika med mina bästa vänner från gymnasiet, vid det laget hade vi alla flyttat från Karlstad men strålande samman på Åhlens i Karlstad för att ses
 
 2009, head shot
 
2009, vilken historisk bild, vårt gäng från första året på läkarutbildningen minus Johan
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: