callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Akuten

Kategori: Allmänt

Tja!
Idag har jag jobbat på akuten, idag och hela veckan sedan.
Det var en bra dag. Jag hann ta en stärkande promenad innan jobbet och väl på jobbet var det ganska många patienter men inget som var superkrångligt. Man är förstås lite trött nu men 8 timmar som jag gör per dag denna veckan är ju inget emot 12 timmar som man brukar göra på helgerna.
Jag ska nanna nu så jag går upp tidigt imorgon och kan göra nåt innan jobbet, jag jobbar nämligen eftermiddagar denna veckan.
Hörs!
 
Hamnen imorse, underbart väder
 
Frid
 
 Promenaden gick till Marieberg
 
 

Kommentarer

  • Ensomcaroline | Skönhetsblogg säger:

    Svar på din kommentar i min blogg: Hej du! Tack för de fina orden! Blev supernöjd med min fransförlängning och rekommenderar dem varmt :-) Har dessutom fixat ett grymt erbjudande till alla mina läsare, så om du uppger "Ensomcaroline" som meddelande när du bokar så får du ett helt nytt set för endast 800 kronor. Hur låter det? :-D Du kan kolla in mitt resultat och erbjudandet på min blogg nu. Kram!

    Svar: Hej! Ok det låter ju bra! Jag följer din blogg dagligen, kul läsning! :) Kram!
    Nasha

    2015-04-22 | 12:21:49
    Bloggadress: http://ensomcaroline.se

Kommentera inlägget här: