callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Reality

Kategori: Allmänt

Hej!
Nu har jag varit ledig i 3 veckor från jobbet. Två veckor i Iran gick superfort och sedan jag kom hem har jag vandrat lite som i ett töcken. Så imorgon är det dags att ta tag i mitt vanliga liv igen. Och jag har lite att göra faktiskt med jobbansökningar osv. Så imorgon tänkte jag åka in till mitt gamla jobb och scanna in lite papper och kanske låna deras bibliotek och sitta och fixa lite där.
Idag var jag och åt frukost på underbara Ethel´s café. Igår testade jag en ny persisk restaurang i stan, Zaffran och var lite och gick i stan och i trädgårdsföreningen. Så visst har semestermood ändå funnits.
Vi hörs!
 
Längtar efter min kusin Zhale som jag hängde med hela dagarna i Iran.....
 
 Mina söta kusiner som jag hade jättekul ihop med under resan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: