callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Sova? Ja tack!

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Min fredagkväll: Spinningspass direkt efter jobbet. Det var vääääääldigt länge sen jag var på spinning och det var ett perfekt första pass. Inte alltför jobbigt men jag svettades ändå mängder. Gick därifrån väldigt nöjd. Duschade,käkade mat och resten av kvällen har jag sett 2 avsnitt av Sex & The City. Odödlig serie alltså.
Igår gick jag jour till kl 23 och imorse var jag på jobbet 8.30 så nu är jag lite mör och ska lägga mig och läsa lite.
Vi hörs!
 
 
Så här nöjd blir man efter ett träningspass fredageftermiddag
 
Middagen kom i en box. Testa det, thai cubes i olika smaker, kostar bara 24 kr och kommer väl till hands när man inte hinner laga mat
 
 Nam nam
 
Efterrätt, persiskt godis, Gaz och sohan
 
 Och så några avsnitt av den här underbara karaktären Carrie i Sex & The City
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: