callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Jönköping

Kategori: Allmänt

Tja!
Igår åkte jag till Jönköping för att hälsa på en gammal kursare som jag inte har sett på länge. Han har flyttat till Jönköping pga jobb, köpt ny lya och hela köret. Jönköping för mig var inte alls på kartan innan, aldrig varit där och visste inte vad jag skulle förvänta mig.
Men vilken fin stad, relativt stor, ligger precis vid Vättern och x antal andra sjöar och det är vatten vart man än går. Mysigt!
Vi var två trötta doktorer så det blev ingen utgång utan vi såg på hela 2 filmer igår och käkade popcorn och idag var vi på stan och shoppade (jag hittade ett par skor jag letat efter länge) och så var vi vid vätterstranden och gick. Mysig helg och kul att träffa Johan igen efter all den tid som gått.
Jobb imorgon, ska bli kul, och imorgonkväll blir det äntligen speeddejting som faktiskt blev inställt sist pga att deras arrangör var sjuk. Så vi får se hur det blir!
 
Movie night
 
Gamla polare
 
 Nam nam
 
 Glad i ny stad
 
 Johan på stan
 
 Vatten
 
 Ännu mer vatten
 
 Och så lite mer vatten
 
Och lite till, Jönköping är en blå stad helt enkelt
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: