callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Jobba igen

Kategori: Allmänt

Hej!
Det var första jobbdagen idag efter 3 sjuka dagar förra veckan och helgen. Det var kul att vara tillbaka på jobbet men jag tror visst att jag får vara lite mer rädd om mig. Var på 2 småpromenader, andra tar fikaraster, jag tar 15 min promenad. Min rygg klarar inte av för mycket sittande just nu och läkarjobbet är tyvärr framför allt ett jobb framför datorn. Jag hann skriva något intyg som hade fått vänta länge, så det kändes skönt.
Dagens höjdpunkt var fika med en god gammal vän som jag inte hade sett på ett bra tag. Det blev massa tjejsnack och skratt. Hoppas mina vänner kommer och hälsar på mig när jag flyttar till Karlstad för sina gamla vänner vill man ju ha kvar.
Nu är jag så där trött som jag alltid är på måndagar, ska lägga mig tidigt och läsa lite.
Tjingeling!
 
Jag och min fina vän som jag träffade idag, när vi var i Bulgarien 2009
 
Ibland behöver man ha lite tjejsnack helt enkelt

Kommentarer

  • mmirandas.blogg.se säger:

    Det är alltid kul att få träffa gamla goda vänner efter en lång paus :)

    Svar: Absolut! :)
    Nasha

    2014-11-10 | 14:55:16
    Bloggadress: http://mmirandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: