callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Sista dagarna

Kategori: Allmänt

Hej!
Idag har vi suttit och pluggat. Har min sista munta på onsdag och jag och några kursare sittter ihop och läser på dagarna. Det är jätteskönt att ha lite sällskap och vi är ganska så effektiva.
Det känns helt sjukt att hela den här karusellen med plugget faktiskt tar slut väldigt snart och att jag sedan ska börja jobba. Jag har fortfarande inte riktigt greppat det än. Men exmensfest på Skansen Lejonet och sedan en examensmiddag med mamma och några vänner på restaurang är planerade. Det ska bli spännande.
Men först har vi 2 pluggdagar kvar. Jag har inte riktigt hämtat mig sömnmässigt efter förra helgens tre nattjourer. Är trött men det är iaf strålande fint väder ute.
Nu ska jag vila mig lite.
Vi hörs!
 
Bok vi har glott i idag, här står allt om förlossningen
 
 
 

Kommentarer

  • Leo säger:

    Woho, men ha en grym examensvecka!
    Det tar ett tag att fatta att plugget är slut, men jaglovar det är trots allt en väldigt skön känsla när det går in. Tog examen 2010 och fortfarande när jag kommer hem vissa dagar blir jag glad när jag förstår att jag inte har något jag måste sätta mig och plugga till! :)

    Svar: Det känns mycket skönt att höra. Ja jag tror livet blir några snäpp roligare när man börjar jobba. Kommer iaf få 2-3 gånger högre inkomst. Weeeeeeeeeeeee! :D
    Nasha

    2014-05-26 | 09:03:10
    Bloggadress: http://leossmarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: