callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Movie night

Kategori: Allmänt

Hej! Igår hade jag en ordentlig movie night. Hann se 2 filmer och de fick jag helt välja själv därav resltatet. Haha!
Jag såg först Revenge of the bridesmaids (2010). Den var rolig men inte speciell på något sätt. Det handlar om några tjejer som försöker allt för att förstöra sin före detta kompis bröllop. Filmen får 5 av 10 av mig.
Sedan såg jag en film som hette Why did I get married too (2010). Jag älskar överlag afroamerikanska filmer. Den här var kanske lite speciell, det handlade om ett gäng kompisar bestående av några par som åker till Bahamas på sin årliga semester. Allt ser bra ut från början men snart visar alla parproblemen sig. I det ena paret är tjejen kär i en annan, i ett annat par är tjejen otroligt svartsjuk och får regelbndna utbrott, det tredje paret kommunicerar inte osv. Den här filmen gjorde ett försök att vara psykologisk men nådde inte riktigt dit. Det var iaf en rolig komedi som ändå fick en att tänka efter lite. Den får 6 av 10 av mig. Janet Jackson spelar i den för er som gillar henne.
Nu ska jag ut i solen! Ciao!
 
 
Smått rolig film ändå, 5 av 10 får den.
 

En film om relationer och framför allt äktenskap, både komik och allvar. 6 av 10 får den här.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: