callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Baby

Kategori: Allmänt

Hej!
Inatt gjorde jag mitt första nattpass på förlossningen. Det gick bra men nu är jag ganska trött, det var inte långa stunder vi satt ner. Det blev en baby född och det var kul att följa med i alla stegen, från det att mamman började sitt aktiva värkarbete tills barnet var fött och skulle till BB. Jag tycker kanske att det blir lite väl mycket att vara på förlossningen hela 3 nätter men det är iaf skoj.
Nu vaknade jag kl 11 och har fått bara 4 timmars sömn så jag hoppas kunna sova mer ikväll innan nästa pass. Det måste vara det underbart soliga vädret som väckte mig. Ska bege mig ut på stan med killen. Delar av stan är avstängd pga Göteborgsvarvet.
Japp, vi hörs!
 
Fick se en riktigt söt flicka födas natt, bild lånad från nätet

Kommentarer


Kommentera inlägget här: