callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Förkyld

Kategori: Allmänt

Hej hej!
Just nu är det väl ingen superrolig tid. Tentastress blandat med framtidsstress och söka jobbstress toppat med en härlig förkylning. Yummy! Det är sista veckan på barnkursen (tack och lov) och min motivation har väl inte legat på topp dem senaste veckorna. Nu vill jag faktiskt bara skriva tentan och bli av med den. Ska bli skönt att andas ut i helgen. Dessutom ska AT ansökan vara inne senast på onsdag och fastän jag bara ska söka till ett enda ställe tycker jag att det har tagit tid. Jag har varit förkyld hela helgen och som ni hör är allt lite rörigt just nu.
Ska sätta mig med ett seminarie jag har imorgon. Räknar dagarna till helgen.
Vi hörs!
 
På Tara´s turkiska restaurang på Södra vägen, underbart goda gratinerade musslor till förrätt
 
Mr K
 
Maten, enkel men god
 
Fina blommor jag fick
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: