callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Jobb

Kategori: Allmänt

Hej ni!
Hur är läget? Själv är jag supertrött efter att ha jobbat bara 3 dagar. Jag måste lära mig att lägga mig supertidigt för kring kl 15 är jag helt slut redan och då har jag ju fortfarande nästan 2 timmar kvar på jobbet.
Jag är på samma jobb som förra sommaren, är konsult inom psykiatrin. Det är ungefär samma kollegor och arbetsuppgifter som förra året så inte mycket nytt. Det har varit ganska lugna dagar än så länge.
Förutom jobbet så var jag och en kompis och såg en fotbollsmatch på en sportbar i måndags. Det var kul, massa folk.
Jag ska jobba på midsommarafton, helt självvalt, jag behövde pengarna kände jag. Så det blir inget traditionellt midsommarfirande för mig iår, är dock ledig lördag och söndag. Jag behöver verkligen en helg efter den här första jobbveckan.
Jag lägger upp några bilder från baby showern som jag ordnade med hjälp av vänner för vår söta kompis Ingrid som ska ha en bebis snart. En rolig idé till fest som jag kan rekommendera.
Japp, vi hörs!
 
 
Måste bara säga att jag har hittat min sommarfavorit, apelsinjuice och valfri mängd malibu, mums!
 
Baby shower
 
 Maten på baby showern
 
 Gästerna
 
 Tårtan
 
 Mamman
 
 Presentöppning
 
 Vad kan det vara?
 
 Gissa smaken på baby maten
 
 hmmmmm.....
 
Festfixare
 
 Min fotbollsvänliga kompis Bahar
 
 Fotboll på sportbar
 
 
Hihi....
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: