callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Helt vanlig dag

Kategori: Allmänt

Hej!
Jag lider av trötthet just nu, hinner liksom inte sova så mycket som jag behöver känner jag. Idag var det en helt vanlig och lugn dag på jobbet. Precis innan hemgång gick jag på en konsult på en avdelning och konstigt nog var överläkaren där ganska så otrevlig, fastän det var hon som ville ha min hjälp. Efter jobbet blev det fotboll, sista matchen Iran spelade i VM, och vilken dålig match. De spelade asdåligt verkligen. Det slutade 2-1 till Bosnien. Så vi deppade ihop rätt rejält.
Nu är jag hemma och ska ramla i säng. The glamorous Life of Nasha! Haha....
Vi hörs!
 
 
Ser glada ut men är ledsna i hjärtat efter Irans förlust ikväll

Kommentarer


Kommentera inlägget här: