callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Date night?

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Har ni haft en bra nationaldag? Jag tror det råder lite förvirring kring vad man ska göra den här dagen, ioma det är en såpass ny helgdag. Idag var det fullt med folk på stan iaf.
Jag har haft ännu en rolig dag med några vänner som var och hälsade på, sedan gick vi ut och åt mat på La Sombrita på Avenyn innan vi gick på bio. Man kan ju nästan tro att det var date night med restaurang och bio, men nej då, man kan faktiskt ha kul med sina tjejkompisar också.
Maten på La Sombrita var faktiskt helt ok, jag käkade lamm, kanske ingen superupplevelse men ändå helt ok mat och ok priser med bra läge mitt på avenyn. Filmen A million ways to die in the west var bland det sjukaste jag har sett på ett tag, så många skämt under bältet och mycket kiss och bajshumor, men vi skrattade gott iaf.
Nu ska jag nanna för imorgon åker jag till Värmland, ska bli så skönt att komma ut på landet lite och att träffa Sebastian (lillebror) som jag inte har sett på ett tag.
Japp, vi hörs! Tjingeling!
 
 
Vackra Linn på La Sombrita
 
 
 
 Gott med lamm, nom nom!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: