callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Tja!

Kategori: Allmänt

Hej!
Idag var det fullt upp på jobbet och imorgon jobbar jag 8-23. Man känner att man lever iaf.
Idag såg jag en patient som mådde så mycket bättre sen sist jag träffade henne, det är så kul när det går åt rätt håll.
Annars var jag på Viktväktarna, släpade mig dit fastän jag var trött men tyvärr var det stängt, de har tydligen sommartider. Jag hade trott att sommaren skulle vara en bra årstid för viktnedgång men det har faktiskt varit svårt. Jag äter ute ofta och är trött mest hela tiden/ orkar inte laga mat i den här värmen. Men nu ska det bli bättring. Har varit superslö med att försöka gå ner så nu får jag göra ett ryck. Kommer meddela er när det börjar röra på sig!
Det är fortfarande tropiskt varmt ute och jag hoppas kunna hinna åka och bada efter jobbet någon dag. Och imorgon är det löning, ni anar inte hur fattig jag har varit senaste veckorna, kommer sitta bra med lite cash och jag behöver 1001 grejer som jag har väntat med att köpa.
Vi hörs mina fina läsare!
 
 
 
Viktväktarna kommer in i mitt liv igen och förhoppningsvis tappar jag några onödiga kilon inom en snar framtid, det har fungerat förut!
 
 

Cash flow imorgon! Lönen måste vara en av de bästa delarna med att jobba. Nu slipper mina vänner bli tvingade till att betala mina middagar! Mohaha....
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: