callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Serier

Kategori: Allmänt

Hej!
Hur är det med mina läsare?
Som bekant så är jag extremt seg när det gäller serier och upptäcker dem liksom flera år efter alla andra, I don´t know why. Kan kanske delvis hänga ihop med att jag inte äger någon tv.
Hursomhelst så har jag precis bytt från Netflix till HBO, de kostar båda ca 80 kr i månaden. Netflix har många serier och filmer men min upplevelse är att allt är ganska så gammalt. HBO är fräschare och har också många stora serier. Jag har precis börjat kolla på Entourage och gillar det, har sett nästan hela första säsongen utan att det har hänt dessa grabbar en enda negativ grej, det är en glad serie hittills där allt går bra. Sedan ser jag en serie som jag har letat efter länge, In treatment som är jättespeciell. Det är som små terapisessioner där psykologen Paul har olika patienter, skitbra tycker jag.
Vad ser ni för serier? Gamla el nya? Skriv gärna och berätta!
Här i GBG regnar det. Det är en lugn dag men ikväll ska vi ut och se fotbollen, det är hopplöst att hitta ett bord på en sportbar (ringt hela avenyn känns det som) så vi får droppa in någonstans, det blir kul.
Vi hörs! Ciao!
 
 
Netflix har jag testat ett tag, har serier som Californication, Weeds osv. Lite äldre serier och filmer skulle jag vilja säga
 
HBO, har tex Game of thrones och något nyare mer påkostade serier
 
Entourage, sändes mellan 94-2011. Jag har precis börjat se det och gillar det
 
In treatment, himla bra serie om man gillar psykologi, om jag skulle gå i terapi så skulle jag älska att ha Paul som terapeut

Kommentarer


Kommentera inlägget här: