callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Några dagar...

Kategori: Allmänt

Hej!
Hur är det med er? Här är det bra, trött som jag brukar vara efter en jobbdag men ganska så nöjd ändå. Jobbet går fint, jag trivs bra. Det är rätt stor omsättning på personal då vi är på ett universitetssjukhus och det kommer nästan någon ny till vårt team varje vecka. Det är alltid en utmaning att samarbeta med nya människor.
Idag var jag på ett första möte med en ny bokcirkel, det är några vänner/gamla klasskompisar som har startat den. Det var skoj och det ska bli kul med fler möten. Vi var på stadsbibban som är nybyggd och deras café med uteservering var mysigt med utsikten götaplatsen. Så väldigt göteborgskt!
I helgen hade jag besök av en gammal god vän från Lund. Vi har känt varandra i 7 år och gamla vänner växer verkligen inte på träd. Vi hann med utgång, lite promenader i stan och restaurangbesök. Det var nice.
Ja, nu ska jag försöka komma i säng tidigt för så här trött borde man inte få vara.
God natt!
 
 
Lyxig present
 
Turister tar man med till Poseidon
 
 Trädgårdsföreningen
 
 Så många sorters rosor
 
 Vid hamnen, vi gjorde ett ärligt försök att ta oss till The Docks som hade premiär i lördags
 
 Festklädd
 
 Då det var kö till båten till The Docks valde vi gamla goa Lounge
 
 Och där har man ju alltid kul
 
 Turkos är min färg
 
 Helt godkänd skaldjurspasta på La Terrazza, godast var bläckfiskbitarna, mums!
 
Sötaste lilla desserten
 
Skön söndag
 
Igår efter jobbet i parken
 
Carro på bokträffen på Stadsbibban
 
 Moi
 
 Madde och Ulrika
 
 Ett nyöppnat ställe på Avenyn med fina färger, Frozen planet
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: