callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Ledighet

Kategori: Allmänt

Hej!
Idag var jag kompledig, jobbade ju 52 timmar förra veckan så det jämnar ut sig. Det var underbart att vara ledig mitt i veckan. Det blev lunch på stan med en kompis och så shoppade vi lite åt honom och så testade jag Yoghurt bar för första gången. Vilken bra grej även om det är lite dyrt, 18 kr/hg och man kommer fort upp i vikt. Favvosmak på glass är banan och favvotopping granatäpple. Mums!
Min dator krånglar och av någon anledning lyckas jag inte ladda ner bilder på den andra datorn jag har. Så ni får ge er till tåls med bilder. Tog några fina idag. Sorry for that!
Imorgon blir det jobb igen men hej, snart är det helg!
Vi hörs!
 
 
Supergod glass, lite kul är också att jag känner den som designade deras skylt!

Kommentarer

  • Singelbloggaren säger:

    Wow, coolt att du har layoutat skylten!! Ser mycket mumsigt ut! :)

    Svar: Hej! Kul att du tittar in här. Jag har ju tokläst din blogg idag. Jag har inte designat skylten, känner bara den som gjorde det. :) Men tack!
    Nasha

    2014-07-28 | 20:20:27
    Bloggadress: http://singelblogg.com

Kommentera inlägget här: