callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Helgen

Kategori: Allmänt

Hej!
Jag har haft en lugn helg, kände att jag behövde vila mig. Jobbade ju i fredags till sent och igår var det möhippa för en kompis. Det var faktiskt jättekul, roligast var femkamen på Liseberg, kan rekommendera det till alla som inte har gjort det, kostar 70 kr och man får spela några spel och så får man några biljetter till lyckohjulen. Vädret var unerbart vilket förhöjde stämningen ytterligare.
Idag har jag mest tagit det lugnt, fick ett ryck och städade ur kylskåpet vilket var tråkigt men nödvändigt. Har varit och storhandlat mat och ikväll träffade jag en gammal vän. En vän som jag har haft många roliga utekvällar med och som en gång när jag hade ryggskott kom hem till mig med mediciner och salvor och stannade 2 dagar och tog hand om mig. Ja gamla vänner altså.......
Nu ska jag nanna snart, jobb som vanligt imorgon.
Hoppas ni njuter av sommaren!
Vi hörs!
 
 
 

Kommentarer

  • Birgit säger:

    Hej!

    Vad kul med möhippa, ni ser ut att ha haft en härlig dag!

    Tack för din kommentar hos mig, jo jag har en pysselblogg men länkar inte så ofta på Facebook. Är väl jantelagen kanske. ;)

    Ha det bra, vi hörs!
    Kram Birgit

    Svar: Hej Birgit! Äh kasta jantelagen överbord och gör lite reklam för din fina blogg på fb vet jag. ;)
    Nasha

    2014-07-09 | 07:16:23
    Bloggadress: http://www.pysselfnatt.wordpress.com

Kommentera inlägget här: