callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Glass

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Ännu en jobbdag. Kan iofs inte fatta att det är fredag imorgon, den här veckan har gått fort ioma jag bara jobbar 4 dagar. Så soft. 
Efter jobbet träffade jag en av mina äldsta vänner här i GBG. Vi har känt varandra i ca 8 år. Vi var och åt sushi och sedan hamnade vi på Yoghurt bar, bara så där. Går jag upp i vikt så är det Yoghurt bars fel till stor del!
Det blev som vanligt när ett par väninnor träfas, massa relationssnack. Det var roligt att träffa henne.
Nu är jag så så trött. Ska boka biljetter till Värmland och sedan ramla i säng. Imorgon åker jag till Värmland för att träffa familjen, som jag har längtat! Ska bli så himla mysigt. Vi ses alltför sällan.
See ya! Och då lovar jag er fina bilder på värmlandska skogar!
 

Glass på Yoghurt bar Östra hamngatan
 
 You must try it! Finns även på linnégatan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: