callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

30!

Kategori: Allmänt

Hej hej!
Igår fyllde jag 30. Tre decennier, det låter ju länge och visst har man hunnit med ganska mycket. Jag är nöjd med dessa 30 år och hoppas på lika bra fortsättning, nöjd med livet i allmänhet just nu kan man säga. Det ska bli superskönt att bli färdigutbildad till sommaren och äntligen börja jobba och påbörja vxenlivet. Life is good!
Jag orkade inte fixa fest så snart efter nyår. Som tur var blev jag bjuden på en överraskningsmiddag på kvällen på Heaven 23. Jag hade inte ätit där innan så det var kul. Mysig miljö och god mat och förstklassigt sällskap. Vi får se om det blir en fest för vännerna längre fram.
Annars går livet på som vanligt, jag är lite trött och så, har inte slappat tillräckligt mycket på sistone, haha! Var hemma hela dagen idag iaf, har sett en film och bara tagit det lugnt, känner mig nästan lite sjuk och hoppas det inte är något för jag har en helvetisk vecka framför mig med skrivandet av det sista i min uppsats, möte med handledare, opponering på en kursares arbete, posterpresentation osv. Jag behöver all kraft känns det som.
Vi hörs kära läsare!
 
 
Turning 30, happy!
 
På Heaven 23 med ett glas champagne i handen, trevlig överraskningsmiddag
 
Jag ska alltid beställa något grabbigt, hängmörad biff
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: