callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Sjuk hemma

Kategori: Allmänt

Hej!
Idag är jag lite sjuk och hemma. Någon sorts magsjuka som hos mig bara ger huvudvärk och illamående. Hela gårdagen låg jag i soffan och såg på film och inatt sov jag 11 timmar. Det ni!
Tänkte lägga upp lite bilder från Alla hjärtans här på bloggen. Vi var ett gäng kompisar som åt middag på restaurang och firade tillsammans. Det är tredje gången jag firar dagen med en grupp vänner, bra tradition tycker jag.
 
 
 
Och så några gamla bilder från Alla hjärtans också:
 
 
 
Valentine 2013
 
 
valentine2011
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Elsa Winge säger:

    usch jag är också sjuk :(

    Svar: Låter inget kul! :(
    Nasha

    2014-02-19 | 18:44:58
    Bloggadress: http://elsawinge.blogg.se

Kommentera inlägget här: