callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Illamående

Kategori: Allmänt

Hej!
Jag var hemma idag och låg mest och läste/surfade. Tog en fika med min älskling på kvällen. Han ska resa bort en hel vecka och det är första gången vi ska vara ifrån varandra så länge. Inte alls kul! :( Fikat var iaf supermysigt och jag åt en tårtbit som var god men så mastig så jag orkade bara halva. Har ätit minimum dessa dagar, en macka och några smörgåsrån igår och frukost och lite soppa idag. Trodde jag mådde bra nu idag men så fort jag gick ut hemifrån kände jag att jag fortfarande är både illamående och fick hvudvärk igen. Mycket märklig mild version av magsjuka jag har fått. Två andra ur vårt sällskap som var ute i fredags är också sjuka, värre än mig. Tråkigt!
Så det blir hemma för mig imorgon också, mår dåligt och vill dessutom inte riskera att smitta dem små hjärtsjuka barnen jag skulle ha träffat imorgon.
Ska bädda ner mig i soffan nu och se en serie och gå och lägga mig tidigt ikväll. Sov hela 11 timmar inatt men behöver nog vila mig.
Vi hörs!
 
 
Fikat ikväll, café Vänner
 
Mina absoluta favoritblommor, liljorna i den fina buketten jag fick på Alla hjärtans håller på att slå ut!
 
 
 

Kommentarer

  • Joy Wagner säger:

    åhh avd fint<3
    ha en super bäst onsdag!


    Är man intresserad av vad som finns i huvudet på en frisör och fransextesionist får man gärna kika in på www.msjoywagner.blogg.se
    Skriver om allt från min vardag till min svaghet för skönhetsingrepp. Delar även men mig av många smaskiga tips.

    Massor av kärlek<3

    2014-02-19 | 11:14:39
    Bloggadress: http://msjoywagner.blogg.se

Kommentera inlägget här: