callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Baby poo

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Idag vaknade jag 10 minuter innan bussen jag hade tänkt ta skulle gå. Ingen perfekt morgon med andra ord. Åkte till Frölunda för att vara med på en Barn och ungdomsmedicinsk mottagning. Det var väl ok men det är alltför mycket baby poo snack för min smak. Hur bajsar barnet, hur ser det ut etc etc etc, alltså snack om poo i timmar. Hihi, nä nån barnläkare lär jag inte bli.
 
På väg hem tog jag en sväng på Frölunda Torg. Gud vilket bra shoppingcenter. I love it. Skulle bara vilja ha 10000 som jag kunde bränna på en gång där, det finns roliga butiker och det är så mycket lugnare än i stan. Jag unnade mig själv en god mango/chokladpralin också, de har en mysig chokladbutik där på bottenplan.
 
Väl hemma har jag faktiskt legat på soffan och sett 5 avsnitt av Californication. Någon som har följt den serien?
Jag har asmycket att göra denna veckan med 2 seminarier att förbreda mig inför och en kille som äntligen kommer hem nu i veckan och som jag vill umgås med.
Ska duscha nu och lägga mig någorlunda tidigt ikväll.
See ya!
 
Har absolut inget att göra med baby poo, en underbar spenatsoppa jag lagade häromdagen som kommer räcka hela veckan lång, nam nam och nyttig med!
 
 Frölunda torg, inte någon fashionabel del av stan men gud så bra shopping och lugnt och avslappnat
 
Åk till Frölunda istället för att jäkta omkring i stan!
 
 Jag är förmodligen lite efter som vanligt men ser just nu säsong 4 av den här serien
 
 

Kommentarer

  • B R O W N S U G A R säger:

    Måste ta mig till Frölunda snart :)

    Svar: Gud vad kul att du tittar in här! Jaaaaaa det är verkligen så skön shopping där och folk trängs inte som i stan. :D
    Nasha

    2014-02-25 | 15:28:56
    Bloggadress: http://www.brownsugar.blogg.se

Kommentera inlägget här: