callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Jul och mellandagar

Kategori: Allmänt

Hej!
Jag har haft en väldigt lugn jul hemma hos min mamma. Det var bara jag, mamsen, min lillebror och hans pappa. Idag var vi också på ett litet besök i Karlstad, min blivande stad, gick i några affärer och åt mat på Mitt i city. Jag ser mer och mer framemot att flytta och nu är det inte länge kvar. Det ska bli så spännande! I julklapp fick jag bl a ett presentkort av min mamma på Ikea som kommer komma väl till pass när jag flyttar. Tack mamma!
Nu är jag tillbaka i GBG, ska jobba ett par dagar för att sedan bege mig till Stockholm för att fira Nyår och sedan har jag födelsedagsfest så det är ganska mycket som händer just nu, men bara trevliga saker. Imorgon ska jag handla vin och annat till min fest tänkte jag.
Vi hörs snart igen!  
 
 
 
Fika med Filip på Ahlströms i GBG några dagar innan jul
 
 
Samtliga årets julkort, jag skickade inga själv
 
 Julgranen hos mamma
 
Julafton
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: