callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Turquoise shoes

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Idag hade jag ännu en superlugn dag på jobbet, det är ovanligt att det är så här lugnt och jag undrar om helvetet kommer bryta loss nu i slutet av veckan, I hope not. Med det är så med konsultverksamhet, ibland är det mycket, ibland lite.
Efter jobbet var jag och fikade med Filip. Sushi och kaffe. Det var nice.
Efter det har jag bara slappat, har en begynnande halsont och har sovit för lite senaste nätterna.
Jag köpte 2 par nya skor häromdagen, på Nilson shoes på rea. Bra vad?
Vi hörs mina läsare!
 
 
Dem här föll jag för direkt. Gröna skor med rosa skosnören, U gotta love´em! Frågan är nu om jag kan ha dessa på mitt nya jobb i Oktober där vi har privata kläder på oss? El är det lite för magstarkt för en läkare på jobbet?
 
 Dessa var också snygga men lite mer main street
 
Jag gillar tydligen turkosa skor...
 
 Och så är det dags för att tända ljus, skönt vad? Enligt mig är hösten officiellt här

Kommentarer


Kommentera inlägget här: