callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Sick vecka

Kategori: Allmänt

 
Jag är helt utarbetad. Efter en lång vecka så tyckte jag det var så skönt med fredagkväll, att få landa i soffan. Hade en frisörtid kl 17 som jag knappt orkade släpa mig till. Väl hemma efter middag och ett par avsnitt av Entourage så ringer en kompis för att kolla läget och vad gör jag? Jo tvingar med honom ut. Fastän jag var helt slut. Man blir  hyper på sommaren och vill göra så mycket. Vi var ute i bara 2 timmar och hann med 2 drinkar. Det var en trevlig kväll, mest skönt att ses och hinna snacka.
Ska bruncha med en kusin till mig som är på besök i GBG imorgon. Och så hade jag kanske tänkt åka till Freeport. Får se om det hinns.
Natti!
 
 
Lounge
 
 Avenyn en sommarkväll
 
 Filip hänger med på spontanutgångar
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: