callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Partybilder

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Nu har jag äntligen fått tillbaka min kamera. Så ni får ni en bildbomb. Det har varit en bra helg på många sätt, ganska lugn och vettig.
 
 
Jag och Solveig, en pålitlig partner in crime. Klänningen köpte jag på rea på Nelly
 
 Hihi, spontanbild
 
Laguppställning
 
 Kompisar och kollegor
 
 Försöker se svåra ut, det går sådär
 
 Jag och Johan, en originell herre boende i Lund
 
 
Och så kör vi lite ensambilder på 5 av Göteborgs mest intressanta singlar, vid intresse kan ni höra av er till mig! :P
 
Solveig, inte bara snygg utan en vass läkare on the rising. Gillar glamour, kläder och uppenbarligen goda drinkar!
 
Filip, en hängiven idrottare som ni finner på gymmet el joggandes 5 dagar utav 7. I övrigt ingenjör och citybor.
 
Mikael, en ny stjärna i vårt lilla gäng, vi har fortfarande  inte riktigt koll på honom, men jag vet att han odlar chilli på sin balkong, har en projektorduk att se filmer på, gillar att laga mat och är allmänt glad mest helatiden!
 
Johan, en herre med ena foten i Göteborg och en i Lund, brottas med en doktorsavhandling, älskar kläder och har definitivt fler parfymer, hårprodukter etc än någon annan du känner. Alltid färgmatchad, luktar alltid gott!
 
Och så undertecknad som sist ut. En något förvirrad nybliven doktor, älskar livet, är social och har Lounge som favoritställe.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: