callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Härlig lördag

Kategori: Allmänt

Hej!
Jag har haft en kul dag. Träffade min kusin inklusive pojkvän och kompis för brunch. Vi satt och snackade en hel del och gick även och kollade på konstepidemin som jag aldrig varit på innan. Tänk att det har legat ett sjukhus där innan, det visste jag inte.
Sedan droppade jag in för lite pedikyr på Lily garden och fick tid. Det behövdes kan jag säga, hade inte varit där på 2,5 månad.
Sedan på kvällen var jag och en kompis ute och käkade middag på Pasta+ och efteråt promenade vi runt i stan. Han vägrade se en film på bio som jag ville se, Sex tape med Cameron Diaz,  killar alltså!
Nu är jag hemma och softar. Skönt med en lite lugn och mysig helg.
Imorgon ska jag vara hemma och inte umgås med en enda människa. Måste ladda mina batterier till veckan som kommer.
Vi hörs!
 
 
Jag och min kusin Shirin
 
Resten av det trevliga brunchsällskapet
 
Moi på Pasta+
 
 Risotto med karl johan och vitt vin, medioker mat på pasta+
 
 Vad gör man när polaren håller på att flyga iväg?
 
Vad är det med trench som får en att se så ordentlig ut?
 
Lärt mig nytt trick!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: