callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Detox

Kategori: Allmänt

Hej!
Idag har jag varit på social detox. Nä jag skojar bara, det jag vill säga är att jag har tillbringat hela dagen hemma och ensam. Jag har städat och tvättat. Imorgon kommer jag vakna upp i en ren lägenhet på nytvättade lakan. Det känns värt det även om man blir lite rastlös av att vara hemma. Jag tror ändå att det är nyttigt att ta det lugnt ibland. vad tycker ni?
Nu har jag satt på mig lite Chanel Mademoiselle och ska nanna.
Vi hörs!
 
 
Min nuvarande doft. Till jul kanske det är dags för en ny doft, ska hitta någon jag gillar och önska mig det i julklapp.

Kommentarer

  • Singelbloggaren säger:

    Ah, älskar uttrycket!!! Social detox... Finaste eufemismen för ensamhet jag har hittat. Och det kan ju faktiskt vara välgörande också, så jag älskar den positiva laddningen! Då har jag också haft en dag av social detox. :)

    Svar: Älskar din post! Klart man kan behöva vara själv ibland. Och för att följa upp med ett av dina favvoämnen så var jag på dejt ikväll, som visade sig vara så mycket roligare än jag hade tänkt mig. Ibland så......
    Nasha

    2014-08-24 | 20:48:16
    Bloggadress: http://singelblogg.com

Kommentera inlägget här: