callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Äntligen helg!

Kategori: Allmänt

Hej!
Helgen började bra igår med utgång med några vänner. Jag är ju sjukt picky med uteställen vilket resulterar i att jag alltid går till Lounge. Känner mig liksom hemma där. Och vet ni vad? Allt folk var tillbaka, det har varit lite folk där nu på sommaren då sommarklubbarna haft öppet men nu märks det att det är tillbaks till vanlig ordning. Det var packat som alltid på fredagar, skönt! Det är dessutom halva priset på allt i baren till kl 22 så perfekt ställe att förfesta på.
Vi hängde en hel del vid baren och bara snackade och så dansade vi en hel del. Det var en kul kväll. Jag fick 4 st klänningar jag hade beställt på nätet igår. Den jag hade på mig kan ha sett ut lite som ett nattlinne. Ni ska få se bild. Tyvärr råkade en av mina vänner gå hem med min kamera så jag hoppas jag får tillbaks den snart så jag kan lägga upp bilder.
Jag är helt lycklig över att varken ha några planer för idag el imorgon. Det händer extremt sällan. Min lägenhet ser ut som ett bombnedslag så jag kommer att ha att göra.
Ha en skön helg så hörs vi snart!
 
 
Och här kommer beviset för min trohet mot Lounge, gamla festbilder från olika år från just Lounge, vilka roliga kvällar vi har haft där!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: