callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Busig helg

Kategori: Allmänt

Hallå! Hur är det med er?
Jag är ganska trött men har haft en jättekul helg hittills. Igår hade jag 3 st seminarier i plugget, instressanta ämnen så det var kul. Efter plugget åkte jag hem till min kille och han hade sina barn den här helgen. Vi lagade mat och sedan ville flickorna titta på Let´s Dance så vi gjorde det. Jag har ju ingen TV hemma så lite uppdatering på vad de visar är välkommet. Sedan blev det lite läsning i böcker de fick i present av mig innan alla somnade. Jag hade köpt Bröderna Lejonhjärta till en av flickorna och gud vilken bra bok. Har ju läst den som barn men jag tror jag vill läsa om den.
Idag vaknade vi, käkade pannkakor till frukost och tyvärr var det för kallt för Slottis el Botaniska så vi drog till Ikea. Det är ju väldigt barnvänligt. Det blev lite shopping, mat och sedan hem en sväng innan vi åkte till Ramberget där man kan se en hel del av Göteborg uppifrån. Det var så blåsigt så vi åkte hem ganska snabbt. Väl hemma blev det matlagning, god middag och sedan filmkväll med en barnfilm som hette Spirit.
Nu är jag jättetrött, ska gå jour imorgon så jag ska hoppa i säng och nanna.
Hoppas ni har haft en bra helg också!
Bye!
 
 
På Ikea
 
 Blåsigt på Ramberget
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: