callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Hej!

Kategori: Allmänt

Hej!
Idag hade vi ett seminarium där vi skulle opponera på varandras projektplan, alltså komma med åsikter. Det gick bra. Jag har dock inte kommit igång än, ska till kontoret imorgon och så resten av veckan och ska göra vanliga arbetsdagar av det hela. Det är nog bäst för jobba hemifrån har jag aldrig haft disciplin till. Det ska bli kul samtidigt som det alltid är jobbigt att komma igång med något nytt.
 
Igår gick jag min första jour. Under sommaren var jag mycket orolig för detta men nu kände jag mig tillräckligt självsäker för att göra det och det gick fint. Fick beröm av bakjouren( läkaren som är hemma och som man kan ringa med sina frågor) i slutet av kvällen vilket kändes bra.
Har sovit lite tokigt pga nattjobb förra veckan och nu sen jour.
 
Idag efter seminariet var jag och lunchade med Ingrid och Marie som har fått världens mysigaste arbetsplats, speciellt uteplatsen med utsikt över GBG. Dit går jag gärna fler gånger för trevliga luncher.
 
Jag tittade förbi Benetton på väg hem för att kolla in en kappa jag hade sett på nätet som de dock inte hade. De hade rea och jag kollade lite och kom hem med en grön hösttröja. Farligt att gå i affärer! Hehe!
Nu ska jag samla ihop lite krafter och gå till Willy´s som ligger några kvarter härifrån och handla lite mat.
Vi hörs väl!
 
 
 
Brunch med Manda och Johan på Ethel´s i söndags
 
 Old friends
 
 Böcker jag har laddat upp med
 
Så här glad var jag efter avslutad jour igår kl 23.00
 
 Fina tjejerna Marie och Ingrid
 
 Deras utsikt
 
Gillar utomhusluncher
 
 Dagens köp, väldigt djup ringning, men den var snygg på
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: