callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Hallå alla!

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Helgen var ganska så intense så nu är jag trött. Fast det var värre imorse, haha!
 
I lördags åkte jag till Filips gamla lägenhet så fort jag vaknade för att hjälpa honom städa. JAG liksom städa, tvättade alla hans fönster fastän jag inte ens tvättar mina egna, ja vad gör man inte för sina vänner? Kan meddela att jag skrubbade ett balkongräcke som var grönt av alger och efter det har jag upptäckt nya muskler i armarna som värker, fränt.
 
På kvällen följde jag med Filip hem till en av hans vänner på förfest. Det var på håret att jag stannade hemma faktiskt, hade ont i ryggen efter allt städ och var allmänt trött. Men det blev en kul kväll, alltid roligt att träffa nya människor. Vi drog ut sen också men som vanligt drog jag hem innan kl 3. Nu vet jag varför jag går ut så sällan, jag klarar det helt enkelt inte längre. Är trött 2 dagar efteråt.
 
I söndags hade Ingrid och Alex lite sammanslagen födelsedag och förlovningsbrunch. Det var skittrevligt och de hade verkligen ansträngt sig med maten, det var nam nam. Trivsam tillställning med massa trevligt folk. På kvällen var jag ute och käkade på avenyn, kan tipsa om att de har sjukt bra och billiga erbjudanden på mat på söndagar i princip längst med hela avenyn. Lätt värt.
 
Idag var jag som sagt i ganska så taskig form, men lyckades iaf läst några artiklar och hade ett möte med min handledare och bihandledare. Jag är allmänt orolig för projektarbetet och rädd för att jag ska få så mycket att göra mot slutet kring jul. Men de lugnade mig och sa att jag ligger bra till. Det kändes skönt.
 
Ikväll har jag varit hemma, så skönt med en lugn kväll. Var och köpte massa svamp, 3 olika sorter och har lagat en god pastasås som jag har haft craving på ett tag nu. Blev super!
Imorgon har jag en mördardag, 8.30-23.00 kommer jag vara på sjukhuset, yippy! Så nu ska jag bara softa och sen gå och lägga mig tidigt ikväll.
Busy life helt enkelt.
Tack för att ni läser!
Vi hörs!
 
 
Filip efter vårt episka städ
 
 
Samma kille, lite bättre klädd
 
 
Hihi
 
 
Lounge
 
 
Finaste ingrid, nyförlovad och bra på att fixa fest
 
 
Fick mysa med en söt baby Emanuel på brunchen
 
 
 
Goda svampar till kvällens middag
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: