callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Good bye party

Kategori: Allmänt

Hej!
Idag satt jag på kontoret där jag ska skriva mitt projekt. Ni skulle bara veta hur svårt det är att få fram en lånedator och sedan rätt inlogg till den, kan säga att jag får sitta i tel med IT även imorgon.
 
Kom hem därifrån och var så själatrött. Har sovit dåligt på sistone. Sov ett par timmar och sedan var jag ute och käkade middag med Johan och hans vänner. Han ska åka till Rom framtill våren så det var lite av en good bye party. Vi var på Ottomania på Aschebergsgatan. Den har funnits några år nu. Trevlig restaurang även om den inte är speciell på något sätt, turkisk mat.
Nu är jag åter igen hemma och ska snart lägga mig.
Vi hörs!
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: