callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Upptagen

Kategori: Allmänt

Hej kära vänner!
Jag är upptagen, nej jag har inte träffat en kille utan har haft mycket att göra bara. Ni får ursäkta dem glesa uppdateringarna. I helgen som gick var jag och min mamma och min lillebror och hälsade på min kusin som bor i Tyskland. Det var en riktigt mysig helg. Kul att byta miljö och riktigt trevligt att träffa släkten.
Idag började en ny vecka. Skrev på projektet på dagen och på kvällen blev det lite spontanfirande av Filips födelsedag. Var trevligt. Nu är jag ganska trött och imorgon går jag jour till sent. Busy life.
Vi hörs, förhoppningsvis snart!
Ha det!
 
Förra helgen, bokklubbsmiddag
 
 
Vår lilla bokklubbs samtliga medlemmar, mysigt har vi
 
 
Klädd för party
 
 
Tjejmaffian på Jaki Da
 
 
Jag och min kusins dotter i stadtwald i Krefeld
 
 
Kölnerdomen
 
 
På grekisk restaurang sista kvällen i Krefeld
 
 
Det bästa var att man fortfarande kunde sitta ute och fika i Tyskland, i slutet av oktober
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: